کلور از غرفه آینده اکنون است ، رونمایی کرد

کلور از غرفه آینده اکنون است ، رونمایی کرد

روز دوم نمایشگاه هامکس ۲۴، البته با توجه به شروع هفته جدید از استقبال کمتری برخوردار بود، با این حال غرفه کلور مانند روز گذشته شاهد حضور پررنگ فعالین اقتصادی عرصه لوازم خانگی از سراسر کشور بود.

همچنین کلور توانست با حل برخی مشکلاتی که به واسطه محدودیت های نمایشگاهی به وجود آمده بود ، از غرفه ” آینده اکنون است ” خود رونمایی کند.

در این غرفه با استفاده از تکنولوژی های جدید video mapping و Inter active wall معرفی محصولات ، گذشته و آینده کلور به شکلی جذاب و هیجان انگیز به رویت بازدیدکنندگان می رسد. این روش معرفی و نمایش یک برند، برای اولین بار است که  در نمایشگاه های مختلف لوازم خانگی اجرا می گردد که طبعأ با توجه به پیشرو و متفاوت بودن کلور این مسأله اتفاق غیر قابل پیش بینی ای نبود.

از دیگر نکات جذاب این غرفه می توان به وجود یک بازی اشاره کرد که با استفاده از لوگوی CLEVER AI و امکانات و مزیت هایی که برند کلور نسبت به سایر رقبا دارد به شکلی بسیار هوشمندانه طراحی و ساخته شده که مشتریان بسیاری را جذب خود کرده بود.

حضور خبرگزاری های معتبر دیداری و نوشتاری و انجام

 

گفتگو با بنیانگذار مجموعه کلور جناب حاج آقای حسن جلائی و مدیرعامل محترم شرکت کلور جناب آقای مهندس علی جلائی از دیگر نکات روز دوم نمایشگاه هامکس ۲۴ بود.

به نظر می رسد طی دو روز آینده کلور میزبان سفیر برند مطرح خود، هنرمند عزیز، جناب آقای بهرام رادان خواهد بود که قطعا حضور ایشان فضای نمایشگاه بیست و چهارم را دست خوش تغییر قرار خواهد داد.

همزمان با برگزاری نمایشگاه سلسله نشست ها و جلسات تخصصی دیگری نیز برگزار می گردد که یکی از آن ها همایش بین‌المللی معرفی فرصت های تولیدی و صادراتی لوازم خانگی ایران بود که طی آن مهندس علی جلائی در آن سخنرانی نمودند که گزارش آن نیز متعاقبا ارایه خواهد شد.

نمایشگاه هامکس ۲۴ تا روز دوشنبه ۲۲ مردادماه در تهران ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید