بهرام رادان : به کلور به عنوان یک برند با کیفیت ایرانی افتخار می کنم

کلور و بهرام رادان مشتاق ادامه ی همکاری

بهرام رادان، سوپر استار سینمای ایران که مدتی است به عنوان سفیر برند کلور با این شرکت تولید کننده انواع لوازم خانگی همکاری می کند، در روز پایانی نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران که مرداد ماه 1403 برگزار شد، با حضور خود در غرفه های کلور علاوه بر بازدید از جدیدترین محصولات کلور، فضایی پر انرژی و لحظاتی ماندگار را ثبت کرد.

این بازیگر توانمند، حرفه ای و خوش استایل که در حال بازی در کنسرت – نمایش ” سی صد (گات) ” می باشد، بعد از حضوری موفق در سریال ” جیران ” و مجموعه ی ” هزار و یک شب ” که از پر بیننده ترین برنامه های شبکه نمایش خانگی بودند، خود را برای حضور در یک سریال ویژه ی دیگر در این پلتفرم ها آماده می نماید.

 

این هنرمند مطرح ، در ادامه ی حضور خود در نمایشگاه هامکس 2024، با رسانه ی کلور هم مصاحبه ای انجام داد که خلاصه ی آن را در ذیل می خوانید:

  • به طور کلی چه وجه اشتراکی بین شما و برند کلور وجود داشته که انتخاب کردید با این برند همکاری نمایید؟

زمانی که پیشنهاد همکاری از طرف دوستان مطرح شد، متوجه شدم که کلور یک برند جوان با مدیریت جوان و با عقبه ی چند ده ساله در صنعت است و خب در همین راستا سفری به مشهد و نیشابور داشتم و از مجموعه کارخانه های لوازم خانگی کلور بازدید کردم و از حجم کار شبانه روزی که در این مجموعه انجام می شود، شگفت زده شدم. پلنی داشتند که من فکر می کردم سه سال زمان ببرد تا به آن برسند، اما خدا رو شکر که در کم تر از یک سال به اهدافشان رسیده اند.

من اگر در کنار این برند هستم به خاطر این هست که کلور یک برند ایرانی با کیفیت است که امیدوارم در عرصه های جهانی هم موفق باشد.

  • کدام یک از محصولات کلور بیشتر نظر شما را جلب کرده است؟

البته من همه ی تولیدات کلور رو دوست دارم اما ماشین لباسشویی طرح BMW خیلی جذاب است. از طرف دیگر یخچال فریزر های سری 70 که با این حجم و ابعاد بزرگ تولید شده، واقعا رفع کننده ی نیاز خانواده های ایرانی است.

  • بعد از نمایش همکاری شما با برند کلور با چه بازخوردهایی مواجه شدید؟

نام کلور خب نو بود و آرام آرام بیشتر شناخته شد. ولی دوستانی داشته ام که از محصولات این برند استفاده می کنند و همگی از بالا بودن کیفیت لوازم خانگی کلور صحبت می کنند که خب این برای من هم مایه ی خوشحالی است که در حال همکاری با چنین برندی هستم.

 

دیدگاهتان را بنویسید