حضور بازرگانان خارجی در غرفه کلور نویدبخش گشایش جدید صادرات

حضور بازرگانان خارجی در غرفه کلور نویدبخش گشایش جدید صادرات

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران روز ۲۱ مرداد ماه در حالی سومین روز خود را به پایان رساند که گرمای هوای تهران، عموم مردم بالاخص غرفه داران نمایشگاه را دچار سختی نمود با این حال تعداد بازدیدکنندگان نسبت به روز قبل، افزایش داشت.
غرفه کلور نیز در روز سوم علاوه بر پذیرایی از بازدیدکنندگان عمومی، میزبان مدیران ارشد وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت نیز بود.

جناب آقای مهندس فرحی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با حضور در غرفه کلور ضمن بازدیدو آشنایی با محصولات جدید این شرکت، با جناب حاج آقای جلائی، مالک و بنیانگذار گلور نیز گفتگویی انجام دادند. مهندس فرحی در مصاحبه ای که همزمان با رسانه کلور و خبرگزاری ایلنا داشند به پتانسیل بالای تولیدکنندگان لوازم خانگی در بحث صادرات اشاره نمودند.
همچنین پیرو همایش بررسی فرصت های صادرات که شب گذشته با سخنرانی جناب آقای مهندس علی جلائی در جمع بیست گروه از تجار خارجی داشتند، روز یکشنبه ، غرفه کلور شاهد برگزاری جلسات متعدد مدیرعامل محترم

با گروه های مختلف تجاری خارجی، جهت بررسی روند ایجاد تعاملات فی مابین بود که با توجه به اطلاعات به دست آمده توسط رسانه کلور، نتایج جلسات به صورت کاملا مثبت جمع بندی گردیده است.
همچنان از نکات برجسته و پر بازدید غرفه کلور در نمایشگاه بیست و چهارم، غرفه ” آینده اکنون است ” می باشد که باعث تجمع افراد زیادی با سنین مختلف برای مشاهده آن گردیده است.
این غرفه که در آن سعی شده است با استفاده از جدیدترین و جذاب ترین تکنولوژی های به روز ، روزنه های جدیدی به روش های معرفی محصولات بگشاید حاصل همکاری و طراحی واحدهای متعدد شرکت کلور برای ارایه در نمایشگاه هامکس می باشد.
از دیگر نکات برجسته روز سوم ، حضور پررنگ رسانه ها و خبرگزاری‌ها در غرفه کلور و انجام مصاحبه و تهیه گزارش از آخرین دستاوردهای تکنولوژی محور شرکت کلور در صنعت لوازم خانگی بود.
به نظر می رسد با توجه به اینکه فردا آخرین روز برگزاری این نمایشگاه می باشد، قطعا باید منتظر حضور سفیر برند کلور، آقای بهرام رادان در غرفه کلور باشیم.
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه ساعت ۱۶ به آخرین ایستگاه خود خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید