گزارش حضور کلور در نمایشگاه هامکس

کلور - نمایشگاه لوازم خانگی تهران -هامکس 1402

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران، هامکس، در روزهای سوم تا ششم آبان ماه برگزار شد.

غرفه کلور نیز شاهد حضور پررنگ بازدیدکنندگان بود. کلور در این نمایشگاه به عنوان یک برند لوازم خانگی مورد استقبال قرار گرفت. همچنین، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با فعالان و متخصصان حوزه صنعت لوازم خانگی بود.

در غرفه کلور، محصولات متنوعی از جمله ماشین لباسشویی سری BMW که از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره مند است و یخچال‌فریزرهای کمبی با آبسردکن و هوم‌بار به نمایش گذاشته شدند. همچنین کلور در این نمایشگاه از یخچال فریزر روسو سری 70 در دو مدل روسو 70 با آبسردکن و روسو 70 با هوم‌بار، را نیز معرفی و مورد نمایش قرار داد.

کلور یخچال فریزر جدید گلوری پلاس را با قابلیت‌های بسیار از جمله آبسردکن، یخساز و هوم‌بار را در نمایشگاه هاماکس معرفی کرد. این محصولات جدید، توجه و اعتماد مصرف‌کنندگان را به خود جلب کردند.

در طول این نمایشگاه، بازدیدکنندگان از جمله مدیران، مسئولان و فعالان حوزه صنعت لوازم خانگی، مهمانان غرفه کلور در بیست و سومین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی تهران بودند.

کلور نمایشگاه لوازم خانگی تهران هامکس کلور نمایشگاه لوازم خانگی تهران هامکس کلور نمایشگاه لوازم خانگی تهران هامکس کلور نمایشگاه لوازم خانگی تهران هامکس کلور نمایشگاه لوازم خانگی تهران هامکس

 

دیدگاهتان را بنویسید